۷ پاسخ

آب معدنی میگیرم

وقتی رسیدیم به جایی که مستقریم میبرمش حمام.یک آب بخوره اوکی میشه.چون خودم همینطوری ام

هیچی والا

آب ب آب چی هست

من بچم بیرون زیاد بردم از اولش مسافرت خیلی بردمش
و اصولا آب ب اب برام معنی نداره

حتما با خودم آب میبرم و اصلا از آب اون شهر استفاده نمیکنم

فعلا تجربه نکردم انشاالله یکی. دوماه دیگ میرم 😂

سوال های مرتبط

مامان فراز🧿🐣🫀 مامان فراز🧿🐣🫀 ۸ ماهگی