آب معدنی میگیرم
وقتی رسیدیم به جایی که مستقریم میبرمش حمام.یک آب بخوره اوکی میشه.چون خودم همینطوری ام
هیچی والا
آب ب آب چی هست
من بچم بیرون زیاد بردم از اولش مسافرت خیلی بردمش
و اصولا آب ب اب برام معنی نداره
حتما با خودم آب میبرم و اصلا از آب اون شهر استفاده نمیکنم
فعلا تجربه نکردم انشاالله یکی. دوماه دیگ میرم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.