خانوما میگم اب قلم رو‌چجوری برا نینی هاتون درست میکنین؟

۱ پاسخ

من یه روز از صبح تا شب با شعله ملایم پختم ک دیگه پودر شده بود و آبی که کردم رو قلما هم کم..
استخونش جدا کردم و مابقی رو میکس کردم ریختم تو قالب گذاشتم فریز

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا🐣 مامان جوجه طلا🐣 ۱ سالگی
مامان گیسوکمند مامان گیسوکمند ۱ سالگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی