۳ پاسخ

یک سالش شیاف دیکلو فناک اصلا اینکار و نکن زیاده شیاف استا بزار

نه خیلی زیاده استامیتوفن 125 دوتا بزار اگه بالای ده کیلو
یا همون دیکلوفناک صد رو سه قسمت کن یک قسمت بزار اما دیگه تکرارش نکن اصلا خیلی قوی

نصف شیاف ویکلو فناک ۵۰. اونم برای تب ۳۹ درجه اس. نه حالت عادی،
اونم فقط یکبار مجازی

سوال های مرتبط