سیب یا ادامس اکالیپتوس بخور بهتر میشی .یا برو داروخونه بهت شربت میده
شربت آدی ژل خوبه
عرق نعنا همراه آبت بخور
منم تا الان از درد سوزش معده بیدارم هر چی شربت معده بود خوردم قرص بود خوردم اما انگار نه انگار الان هم کندر داشتم دارم میخورم یکم بهتر م امتحان کن شاید خوب باشه
من شیر سرد میخورم اروم میشم واسه من تاثیر داره
سرخ کردنی نخور ، غذای چرب نخور ، وعده های غذایی کوچیک بخور ، آدامس بجو
منم خیلی خسته شدم دیگه از سوزش ونفخ معده از اون طرفم یبوست.
منم اینجوری بودم رفتم پیش متخصص گوارشی که چند ساله تحت نظرشم بهم قرص نولپازا ۲۰ داد گفت یکی صبح بخور یکی شب و اگر با یدونه در روز اوکی بودی دومی رو نخور.
و یه شربت آلمینیوم ام جی داد گفت اگه با دوتا قرص در روز اوکی نشدی یه قاشقم از این بخور ولی اگه خوب بودی نخور
که خداروشکر من با همون یدونه قرص روزانه اوکی شدم.
ناگفته نماند من چندین ساله پلیپ معده و خونریزی اثنی عشر دارم که سوزش و درد معده ام شدیدتره ولی با این قرص الان خوبم شکر خدا
دمنوش به داری ؟ همونجوری خشکش رو بجو یا آب زیاد بخور 🥹
منم هفته های پیش داشتم رفع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.