دیشب ساعت ۲ زایمان کردم بچم مدفوع نکرده چیکار کنم استرس گرفتم

۵ پاسخ

عزیزم باید شیر بخوره تا بتونه دفع کنه تو ام که الان شیرت زیاد نیست
شیر خشک بگیر با سرنگ بده بهش شکمش کار می کنه دستشویی می کنه

روزهای اول که شیرنیست‌ منم‌ پسرم‌ توبیمارستان‌ مدفوع‌ نکردالکی‌ گفتم‌ کرده‌ که‌ مرخص‌ کنن‌ آوردمش خونه‌ ۳۰سی‌سی‌شیرخشک‌دادم‌ عصر کارخرابی‌ کرد

سلام عزیزم مبارکه کدوم بیمارستان بودی

حتی اگه تصمیم داری شیرخودتو بدی هم یه شیرخشک بخر الان ک روزای اول هس قطعا شیرت زیاد نیس برای مدفوع کردن هم لازمه شیر زیاد خورده باشه.یه پیمونه شیر درست کن با سرنگ ۵ سی‌سی ازش بهش بده مرتب هر دوساعت قشنگ کار میکنه

تامیتونی شیر بده

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی