اخه تاریخ بله برونم ۱۵ تیر و تاریخ عقدم ۱۷ تیر هست میخوام یکی از این روزا باشه
اره وقت خوبیه ولی اول باید با دکترت صحبت کنی
ب دکترت باید بگی
ولی سزارین اصولا همون ۳۸ هفته ب بعد میشه
بغضیاهم ۳۷ هفته
بچه هم بریچ هست معمولا تا لحظه آخر سونو میکنن ببینن چرخیده یا ن ،درکل فکر کنم باید زیر میزی بدی مگر اینکه دردت بگیره و دکتر شیفت عملت کنه
عزیزم باید با دکتر مشورت کنی ببینی برنامه اش چطوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.