۵ پاسخ

اخه تاریخ بله برونم ۱۵ تیر و تاریخ عقدم ۱۷ تیر هست میخوام یکی از این روزا باشه

اره وقت خوبیه ولی اول باید با دکترت صحبت کنی

ب دکترت باید بگی
ولی سزارین اصولا همون ۳۸ هفته ب بعد میشه
بغضیاهم ۳۷ هفته

بچه هم بریچ هست معمولا تا لحظه آخر سونو میکنن ببینن چرخیده یا ن ،درکل فکر کنم باید زیر میزی بدی مگر اینکه دردت بگیره و دکتر شیفت عملت کنه

عزیزم باید با دکتر مشورت کنی ببینی برنامه اش چطوریه

سوال های مرتبط