فشارم ۱۰ خوبه یانه ؟؟؟ بارداری پوشک سونوگرافی سزارین

۷ پاسخ

آره ۱۰تانهایت۱۱خوبه ۱۳فشارخون بالاست

10 روی چند

عالیه

آره خوبه

بستگی داره فشارت قبل از بارداری چطور بوده من چون کلا قبل از بارداری هم فشارم پایین بوده برام که ۱۰ هست اوکیه ولی یبار اومد رو ۹ حالم خیلی بد بود

۱۰ روی چند؟اگه ۱۰ روی ۷ یا ۷ و نیم باشه عالیه

اره‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری