همیشه بعد از شیر که اروغش رو گرفتی توی سطح شیب دار بخوابونش که شیر برنگرده
یا زیاد دادی یا رفلاکس داره
بچه ای که رفلاکس داره موقع خواب و شیر دادن حتما شیب بده سرش ۱۵ ۲۰ سانت بالاتر از بدنش باشه بعد از شیر زیاد تکونش نده جابه جاش نکن برای آروغ گیری عجله نکن ولی حتما اروغشو بگیر
چرا مگه رفلاکسه دختر منم یکی دوباری بالا آورده ولی رفلاکس نیس شیر خیلی زیاد خورده بعدش معدش سنگین شده بالا آورده بعد اون عزیزی شیرش میدم تا آروغ نزنه زمین نمیزارم ۱۰دقبقه بعد سیر حتما بغلم نگه میدارم گاز معدشو خالی کنه بعد میزارم زمین
دختر منم رفلاکس داره گاهی از اونی که خورده ام حس میکنم بیشتر بالا میاره😭
رفلاکس داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.