۳ پاسخ

نه عزیزم فقط کره پاستوریزه

کره پاستوریزه خرم خیلی ازبقیه بهتره طعم وبوخوبی داره من مارکای دیگ هم استفاده کردم خوب نبودوپسرم دوست نداشت

پاستوریزه باید باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری