۵ پاسخ

مجبورم نهار میدم تو صبحونه😐

اره بهار هیچ کدوم از بچه ها درس حسابی نمیخورن صبحونه فقط برا داروش یه تیکه اینا بخوره بسع

الان فرنی تخم مرغ درست کردم یه قاشق فقط خورد بقیش رو اوق زد 🫠🥲

میوه میدم بعد یکی دوساعت بعدش

فقط تخم مرغ میخوره

سوال های مرتبط