دوستان چجوری کالسکه و روئک و گهواره جمع کنم ؟؟

۱ پاسخ

روروئک زیرش یه چیز قرمز هس اونو فشار بده بکش سمت پایین خودش جمع میشه کالسکتم از پشتش عکس بده بگم راحته

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی
مامان فسقل(آروین💙) مامان فسقل(آروین💙) ۱ سالگی
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری