۳ پاسخ

ماشالله هم وزن دخترمن بوده من دوماهگی بردم وزنش خوب نبود 4500 شده بود حالا شیرخشک کمکی شو بیشتر کردم این هفته رفتم باز 300 گرم اضافه کرده بود تازه 4800 شده بود

آره خیلی خوبه

دقیقا عین پسر منه

سوال های مرتبط