۵ پاسخ

عزیزم نسبت به وزن تولدش خوبه

اتفاقا پسر من شیر ای ار میخوره تپله
نان

عالیه همینجور ادامه بده

خووووبه پسر منم ۲۸۰۰بدنیا اومده بود ۴۶۰۰ هم دوماهگیش بود نمودار رشدشون قشنگ بالا رفتع

عالیه مشالله

سوال های مرتبط