او تاپیک گذاشت خبرم کن
خوبه دیگ
منبچم بدنیا اومد ۳۱۵۰ بود
دوماهگی ۴😒
اگه شیر خودتو فقط میخوره خوبه..اگه شیرخشک هم میخوره میتونس بیشتر بشه مثلا ۵۸۰۰..اخه پسر منم ۳کیلو بود برا دوماهگی۵۸۰۰
ن نرماله عزیزم
دخترمن ۲۸۰۰بود دوماهگی ۴۸۰۰
نه نرماله بچه منم همینجور بود
شیر خودتو میخوره
ن نرماله دخترمنم ۳۱۰۰بود دوماهگی ۴۹۰۰
چرا کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.