۹ پاسخ

او تاپیک گذاشت خبرم کن

خوبه دیگ
من‌بچم بدنیا اومد ۳۱۵۰ بود
دوماهگی ۴😒

اگه شیر خودتو فقط میخوره خوبه..اگه شیرخشک هم میخوره میتونس بیشتر بشه مثلا ۵۸۰۰..اخه پسر منم ۳کیلو بود برا دوماهگی۵۸۰۰

ن نرماله عزیزم

دخترمن ۲۸۰۰بود دوماهگی ۴۸۰۰

نه نرماله بچه منم همینجور بود

شیر خودتو میخوره

ن نرماله دخترمنم ۳۱۰۰بود دوماهگی ۴۹۰۰

چرا کمه

سوال های مرتبط