عزیزم کم وزن گرفته با نظر پزشک شیرخشکشو عوض کن
دختر من ۲۹۰۰ به دنیا اومد دیروز رفتم بهداشت شده ۳۸۰۰ بهم گفت خوبه و رو نموداره نگران نباش
وزنش کمه احتمالا بخاطر رفلاکسه اگه هنوز بالا میاره ببر دکتر شیر مناسبشو بده لازمه دارو بده
نهکمه الان باید ۴/۵ تا ۵ باشه
درماه بین ۷۰۰تایک کیلوبایت اضافه میکرد
کم اضافه کرده
فکر کنم باید ۵ باشه حدودا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.