۷ پاسخ

عزیزم کم وزن گرفته با نظر پزشک شیرخشکشو عوض کن

دختر من ۲۹۰۰ به دنیا اومد دیروز رفتم بهداشت شده ۳۸۰۰ بهم گفت خوبه و رو نموداره نگران نباش

وزنش کمه احتمالا بخاطر رفلاکسه اگه هنوز بالا میاره ببر دکتر شیر مناسبشو بده لازمه دارو بده

نه‌کمه الان باید ۴/۵ تا ۵ باشه

درماه بین ۷۰۰تایک کیلوبایت اضافه میکرد

کم اضافه کرده

فکر کنم باید ۵ باشه حدودا

سوال های مرتبط