۴ پاسخ

شیرخشک چی میدی؟

اره عزیزم عالیه

هرماه حدودا ۱کلیو باید اضافه کنه

پسر منم همینطوره البته ۳و۸۰۰ دنیا اومد.... بعد ب خاطر رردی شد ۳و۴۰۰
شیر خودمم میخوره...

سوال های مرتبط