۲ پاسخ

عالیه خداروشکر...معمولا بچه‌هایی که شیرمادر میخورن وزن‌گیریشون عالی هست دختر منم شیرمادرمیخوره خیلی خوب وزن گرفته خداروشکر

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط