سلام میشه بهم بگید برا زردی چی خوبه؟

۹ پاسخ

ترنجبین اینا نده هرکس یه چیزی میگه اگه به بچت نسازه مشکل ساز میشه قرار نیس هرچی به هرکس ساخت به بچه توام بسازه روش سنتی اینارو ول کن فقط ببر دکتر خودش میگه چیکار کنی

لیموشیرین قطره شیر خشت ریحون و قدومه

ببر دکتر خودش بهش قطره میده

زود ب زود شیرخشک بده بهش بزار مدفوع کنه زود خوب میشه

دختر منم زردی داش بردم دکتر قطره داد گفت شیرخشک ببلاک بده
دادم خورد خوب شد 5روز برطرف شد خداروشکر

فقط گرمی نخور جاشم گرم نکن زود زود شیر بده دفع و اداری داشته باشه ببر دکتر خودش قطره میده خوب میشه

من دخترم تا۳۰روزگی زردی داشت هرکاری میکردم خوب نمیشد تا اینکه دکتر بهش یه قرص داد اون باشیر زیاااد دادن بلاخره رفع شد

ببرش پشت گوشش حجامت کنن

ترنجبین وشیرخشت هم خودت بخورهم به نی نی بده

تند تند بهش شیر بده اگ با شیردادن خوب نشد
اگ زردیش زیاده دستگاه اجاره کن
شربت بیلی ناستر.
صب به‌صب با عرق کاسنی بشورش
تای هفته هر روز سیر ببند بهش

گرمی نخور ...لیمو شیرین عالیه بخور..

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان زینب کوچولو مامان زینب کوچولو ۸ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۷ ماهگی