۲ پاسخ

شربت خاکشیر ، و چیزای خنگی بخور و شیز بده بچه خوب میشه و از خودن چیزای گرم و گرم کردن خوده بچه پرهیز کن

شربت شیر خشت از داروخونه بگیر
ولی من هر دارویی دکتر گفت و دستگاه هم گذاشتیم بی فایده بود
تا ۱۷ روزگی طول کشید زردیش
مامانم گل پنیرک داد بهش خوب شد بعد از اون

سوال های مرتبط

مامان زینب کوچولو مامان زینب کوچولو ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۹ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی