مامانا برا زردی چی خوبه بدم

۷ پاسخ

جاشو زیاد گرم نکن تند تند شیر بده خیلی هم سردی نخور بعدا بچه کولیک و رفلاکس میگیره
خودت لیموشیرین بخور خوبه

خودت ترنجبین بخور لیمو ترش بخور انار بخور

نئوناستر بده ببر دکتر بگه چقدر بدی در جا تموم میشه زردیش من هر چقد تو دستگاه موند میومد پایین دوباره میرفت بالا قطره رو ک دادم تموم شد

ی مهتابی پرنور بگیر اتاق دماش مناسب باشه ولی خودش اگر‌ بتونی فقط پوشک. بعد خودت کاسنی بخور خاک شیر. دکتر ب من شیرخشت از داروخانه داد روزی ۶ قطره ۳ بار. خیلی خوب بود

من از پشت گوشش حجامت کردم خداروشکر خوب شد

شیرخشت خودت بخور ب بچتم خیلی خیلی کم بده عرق کاسنی خودت بخور
بعد اینکه گرمی هات وو حذف کن

تند تند شیر بده
جاشو خنک نگه دار

سوال های مرتبط

مامان زینب کوچولو مامان زینب کوچولو ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۷ ماهگی