مامانا برا زردی نینی چی خوبه

۶ پاسخ

من ک امروز دستگاه گذاشتم ۱۴ بود زردیش

ب من گفتن تند تند شیر بخوره که دشویی کنه و دستگاه دادن

منم دخترم زردی داره 15بود امروز دکتر گفت تند تند شیرش بده باز چند روز دیگه برم تست بدم اگه همین بود بره دستگاه

فقط دستگاه گذاشتم بچم رو جواب داد

قطره بیلی ناسترم پیدا کنی خوبه

من قطره نئو ناستر میدم
و روزانه ی مقدار ترنجبین

سوال های مرتبط

مامان زینب کوچولو مامان زینب کوچولو ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۷ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی