۷ پاسخ

من بچهدهام رو 2میبدم وزنشون 4و4500

سایز 2 ببم

من خیلی وقته سایز ۳ میبندم الان سومین بسته رو دارم استفاده میکنم
سایز ۲ براش تنگ بود

سایز ۲ میبندم برند هانیز

منم دو میبستم ۵۲۰۰بود سه گرفتم اینبار خوبه

سایز۳ مولفیکس

2 هم کوچک و بزرگ داره.

سوال های مرتبط