دوستان چراهرچی‌میخورم بالا میارم‌

۵ پاسخ

خب برو دکتر. حتما یه مشکلی هست دیگه
یا زنگ بزن اورژانس شرایطتو بهش بگو و توضبح بده. اون بهت میگه

اینجافقط نظرمیدن فقط بر پیش دکترت پشت گوش نندازین

منم حالتم برگشته مثل اوایل بارداری دارم میشم
یا بالامیارم یا بزور کنترلش میکنم کلا در حال حال تهوع ام

احتمالا تو یه وعده زیادمیخوری حجم غذات رو کم کن دفعاتش رو بیشترکن معده بهش فشارمساد الان کوچیک شده معدت

کلا که چون معده تو فشاره تهوع برمیگرده تو این هفته ها
ولی بازم برو دکتر که مطمئن بشی مسمومیت نیست

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی