چرامن هنوزم بالا میارم😫

۶ پاسخ

منم تهوع دارم ازاول بارداری

منم همینم شب ها یه دونه قرص اندانسترون میخورم اگه نخورم صبح که پامیشم بالا میارم

منم تهوع و معده دردام برگشته🥲حتی از بوها بدم میاد بازم مثل روزای اول🫠

همچنین من،،،، خدایا هرروز یه حال دارم انشالله این روزای باقی مونده زود بیاد بسلامتی بگذره خسته شدم
دیشب تا صبح معده درد، صبح ها هم تا شب حالت تهوع

منم همین بودم
همش بستری میشدم😂😂😂

به نام‌خدا منم‌تهوع هام‌ برگشته هرروز صبح بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرمان مامان هیرمان ۳ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی