چرامن زایمان نمیکنم💔😮‍💨🥲

۷ پاسخ

بازم تو وقت داری هنوز 39 هفته ای ببین من چی کشیدم 😂

طبیعی؟ منه سزارین هنوز نزاییدم

منم خسته شدم

منم هستماااا😂💔

بزا بمونه همون تو
بياد بيرون خواب و خوراك نداري ديگ🤣🤣🤣🤣

مامانی جام خیلی خوبه لالا میتونم جام عالیه
انشاالله سالم بدنیا بیاد قشنگم

به وقتش زایمان میکنی صبور باش 😊

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۳ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی