بگوو تو بیحسی وصل کنن
من موقع زایمان قبلی زدن با اینک ن بی حس بودم هنوز ن بیهوش ولی درد نداشتم
من ک بارداری قبلیم زدن دردداشتم
من موقع زایمان زدن نفهمیدم ولی الان احساس میکنم جای ادرارم باد کرده درد میکنه
منم از همی الان تو فکرشم میترسم درد داشته باشه🥴
تو سزارین که نه دردی نداره تو بی حسی میزنن تو بی حسی هم در میارن
من موقع پسرم با اینکه طبیعی بودم برام زد اصلا درد نداشت
اصلا درد نداره، چند ثانیه سوزش داره
اصلا درد نداره.
سوزش داره با حس ادرار
نه اصلا درد نداره
وای من همین الان وصل کردم
اخرین چیزی ک بهش فکر میکنم همینه🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.