سوند اصلا اصلا درد نداره حس چندش داره،فشار شکم با بی حسی که اصلا نمیفهمی اما اگه بیهوشی دردشو میفهمی من بی حسی بودم هیچی نفهمیدم
اصلااااااا درد نداره نترس واقعی میگم
به این چیزاش فکر نکن. درد داره ولی زود میگذره
بیحسی درد داشت
اگه بار اول سوزن بزنن تو کمر تموم شه خوبه
برا من سه چهاربار زد تا پیدا کرد
مردم قشنگ
منو بعد از بیحسی وصل کردن درد ک نداشت ولی بعد ک در اوردن یکوچولو سوزش داشتم و نمیتونستم جیشمو نگه دارم باید سریع میرفتم دشویی یبارم جیش کردم تو خودم😐😂
شکمم هم سه بار فشار دادن
۲ بارش بی حس بودم
بار اخر فشار داد درد داشت ولی ن خیلی
هرچی خون تو رحمه از اونور میزنه بیرون با فشاری ک میدن
بدترین تجربم تو سزارین راه رفتن بعدش بود
فقط قبل از اینکه راه بری یه نیم ساعت قبلش شیاف بزار دردت کمتر شه😭😭😭
سوند یه کم ناخوشاینده اولش فقط، من شخصا تو گذاشتنش درد نکشیدم،تو دراوردن یه کم خیلی کوتاه درد و سوزش داشتم.
فشار شکمی هم من پنجمین فشار یه کم نه زیاد درد رو حس کردم اونم چون ۴ ساعت یا سه ساعت از بی حسیم گذشته بود ولی اصلا عجیب و زیاد نبود
نه سوند درد نداره
ولی فشار بعدش دردشیکم زیاده🥲
سوند واسه من خیلی سوزش داشت
چون حدودا دو ساعت طول کشید تا بردنم اتاق عمل
ولی فشار شکم واسه من اصلا درد نداشت چون همون موقع ک بی حس بودم تو اتاق عمل برام انجام دادن
نه درد نداره
نه اصلا درد نداره
تو طبیعی هم شکمو فشار میدن
من چون دهانه رحمم ب سمت پایین بود فقط یکبار شکممو فشار دادن
بعد گفتن خالیه
عزیزم درد هردوتاشون قابل تحمل هستش اندازه یه چشم به همزدن تموم میشه
ن اصلا درد نداری اصلا نمیفهمی
شکمت هم تو بیحسی فشار میدن
بعدش شاید تو بخش بیان نگا کنن ولی فشار نمیدن
نه فقط یه سوزش در حد امپول زدن ولی فشار بعد از عمل واقعا درد داره دروغ چرا
سوند و شنیدم یکوچولو میسوزه
ولی فشار رحم درد داره انگار واقعا😑
اره عزیزم دوتاشم وحشتناکه ولی باید تحمل کرد
نه سوند درد نداره فقط یه سوزش کوچولو داره مثل این که یه سوزن بره تو دستت
وگرنه اصلا متوجه نمیشی
نه یه درد ناچیز ینی از آمپول کمتر
من با دکترم صحبت کردم قراره بعد بی حسی برام وصل کنن منم میترسم😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.