پدیا بست خیلی خوبه من پدی لاکت استفاده کردم تاثیر نداشت
عزیزم در رابطه با کولیک
اول اینکه بهت بگم صبر و تحملتو زیاد کن و اینکه هیچ درمان قطعی ای نداره ولی با گذشت زمان خیلی بهتر میشن
من واسه پسرم اوایل پدیابست میدادم واقعا خوب بود ولی از یه جایی به بعد دیگه کارایی نداشت چون کولیک پسرم اوج گرفت
پدی لاکت دادم اثر نکرد، کولیف هم دادم بازم اثر نکرد(منتها این دلیل نمیشه برای گل دخترت اثر نکنه، واکنش بچها به هر دارویی متفاوته) تنها چیزی که واقعا خوب نتیجه داد گریپ میکسچر بود
در کنارش یسری کارا بکن: اگه شیرخشک هم میخوره حتما آبش ولرم باشه، چون کولیک از عصر تا شب هستش حتما قبل از خواب یا شده در طول روز دو ۳باری از شکم تا پاهاشو با اب ولرم بشور و شکمشو زیر اب ولرم ماساژ بده
ماساژ روغن زیتون هم خوبه
تا حدالامکان شما خودت غذاهای تند و نفاخ رو نخور تا یه مدت
خدایی برای من خیلی پروسه ی سختی بود خیییلی من هرشب به جنون میرسیدم ولی اون روزا گذشتن خداروشکر
یوقتا از خودم باورم نمیشه هی میگم به همه منو همسرم یه شبایی رو گذروندیم با دردای پسرم که فقط خدا خودش میدونه
از ۲ماه و نیم و ابتدای ۳ خییلی بهتر میشن
کولیف و پدی لاکت
مواقعی که خیلی بی قراری میکنه گریپ میکسچر
پدی لاکت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.