۷ پاسخ

منم امروز از شدت ناراحتی حالت تهوع گرفتم خودمم نتونستم غذا بخورم
صبح نون و پنیر و چای اوردم نخورد
تخم مرع ابپز گردم نخورد
نیمرو کردم نخورد
اوتمیل درست کردم نخورد
موز اوردم نخورد
میوه البالو و الو اوردم نخورد
به هیچ کدوم حتی لب نزد
ناهار لوبیا پلو با ماست بود یک قاشق گداشتم دهنش تفش کرد و فقط چند قاشق ماست خورد. از ۸ صبح تا ۳ عصر فقط چند قاشق ماست خورده نمیدونم دیگه چیکار کنم

خدایا دیگ خسته شدیگ 😭😭

سخت نگیرین خیلی غذا نمیخوره بهش شیر پاستوریزه بدین بعد یکی دوروز خودش میخوره غذا رو باز .اینکه همش اصرارکنین بخوره بدتر باعث میشه از غذا زده بشه .توزندگی اتفاقات بدتری میفته که نیاز باشه براش گریه کنین این مورد اصلا ارزش نداره

دختر منم گاهی اینجوری میشه زیاد سخت نگیر شیر نمیخوره مگه؟

پسر منم هیچی نمیخوره
حتی موز

سیب زمینی سرخ کن باروغن زیتون بچه خیلی دوست دارن

دخترمنم همین بود الان سه سالشه نگاکن چی میخوره همونوبده حتی اگه ماست باشه

سوال های مرتبط