۷ پاسخ

من کامویت میدادم بدون عصاره هست برای اینکه اذیت نشه اد بهداشت هم خوب بود

كامويت ميگن اسانس نداره

آد اند بده

بدون اسانس باید پیدا کنی

کامویت فقط بده بقیه قطره ها اسانس داره بدتر میشه

کامویت بده

آ+د پدیا بست خوبه، با طعم موز

سوال های مرتبط