۵ پاسخ

سیمیلاک یا سوپرامیل خوشمزه اس
نان هم خوبه خوشمزه اس اینا رو هم امتحان کن

دورسرش هم ۴۱بود خوب نیست مگه؟چندباید باشه تو ۴ماه؟

نان بهش دادی

قرص لاکتاول و قرص دمپریدون بخور
ابگوشت . حلیم . دلستر . اب هویج . شیر زیاد بخور کلا مایعات زیاد بخور
قطره شیر افزا
اینا شیر رو زیاد میکنه بچه هم هرچقد مک بزنه ببشتر میشه شیرت

وزن تولدش چقدر بود

سوال های مرتبط