سیمیلاک یا سوپرامیل خوشمزه اس
نان هم خوبه خوشمزه اس اینا رو هم امتحان کن
دورسرش هم ۴۱بود خوب نیست مگه؟چندباید باشه تو ۴ماه؟
نان بهش دادی
قرص لاکتاول و قرص دمپریدون بخور
ابگوشت . حلیم . دلستر . اب هویج . شیر زیاد بخور کلا مایعات زیاد بخور
قطره شیر افزا
اینا شیر رو زیاد میکنه بچه هم هرچقد مک بزنه ببشتر میشه شیرت
وزن تولدش چقدر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.