۴ پاسخ

ی موقع کیست نشده؟
من روز ۱۶ رفتم سونو باز چک کرد و گفت ازاد شده و همه چیز خوبه. و بهم شیاف داد ک استفاده کنم.
اگر دردت زیاده چکاپ برو

مال امپول آزاد سازیع خوب
پیشنهادم اینه نزن دیگه
اول اینکه بهت نمسازع اذیت میشی
دوم اینکه من دکتر بهم گفت این امپول ها فولیکول ها رو کامل تخلیع میکنن بعدا میری تو دردسر
تو که سنت کمه ، مشکلی هم نداری ، یکم صبر کن طبیعی اقدام کن خدا بزرگه

عزیزم چه کمکی مثلا

تخمدان ها تخت فشارن
نمیدونم‌ والا تجربه ندارم
اگه میتونی برو دکتر

سوال های مرتبط