۵ پاسخ

هی دارو میخوری امپول میزنی اینا همه عوارض دارن برو دکتر

زنگ زدی دکترت؟

عزیزم شاید خدای نکرده کیست شده

احتمالا کیست شده

قرص اوابوست هم مصرف میکنم

سوال های مرتبط