هفته ی دهم هستم و لکه بینی قهوه ای دارم چیکار کنم؟

۹ پاسخ

برید دکتر دارو بدن (شیاف)
و استراحت کنید.

شیاف بزار استراحت کن

منم دو روز داشتم تو نت خوندم ک گفت عادیه
دگ دکتر نرفتم دو سه روز دگ نیومد

بادکترت مشورت کن

شیاف پروژسترون باید بزاری

برو دکتر

استراحت کن یه چیز طبیعیه اگه شیاف داری بزن

دکتر بهت شیاف نداده

شیاف

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه هفته سی‌وچهارم بارداری