۲ پاسخ

من چند ساله از روی این دستور درست می کنم هر کی هم کاچی دوست نداره این مدلی می خوره خوشش میاد. چون آرد اولش تفت می خوره دیگه بعد خوردنش کاچی تو گلوی آدم نمی جوشه

تصویر

به منم بگین

سوال های مرتبط