۱۷ پاسخ

عزیزم منم هنوز هیچ کاری نکردم 😁دختر بزرگم دیشب می گفت برای مادرو پدری که یک هفته ی دیگه بچتون به دنیا ماد زیاد ریلکس نیستید😁😁😁😉

سلام به مادرای عزیز ولله من هم هنوز سک بچه رو آماده نکردم البته من ۳۴ هفته هستم بنظر شما هنوز زود نیست

من از هفته ی شما بستم دم دست گذاشتم

فک کنم از الان زوده برا ساک بیمارستان

من هیچی جمع نکردم حتی نرفتم ساک مایبیبی بخرم😂

آنقدر سر تحویل دادن سرویس چوب ازیت میکنن ک دلم میخاد برم اونجا کلشون بکوبم به در و تخته 👊🏻🙁🤣

من هیچ کاری نکردم

اتاقشو ای کاش زودتر میچیدی چون یکم دردسر داره سخته سنگین میشی هی رفته رفته من یه گردگیری رو گزاشتم ماه آخر انجام بدم ساکش رو هم انشاالله همین هفته ها آماده میکنم نم نم برم خرید

منم مثل شمام

خوبه تو سرویستم سفارش دادی.من اسبابکشی دارم شوهرم در کمال خونسردی دنبال خونست هنوز پیدا نکردیم ک حتی جابجا بشیم.سیسمونیمم هیچی نگرفتم🤣🤣🤣ساک بیمارستانو بستن ک پیشکش

من ساک نی نی رو بستم ولی برا خودمو هنوز نه

من هیچی نخریدم براش دستوبالمون بدجورخالیه خداکنه دستمون پول بیادبراش یکم حداقل خریدکنم😭

نگران نباش تا دو هفته دیگه ام انجام بدی اوکیه اونقدرم دیر نشده
فقط بدیش اینه که الان سنگین شدی اتاق چیدنش شاید اذیتت کنه واقعا دو ماه آخر بارداری روی دیگه ای از خودشو نشون میده🤦‍♀️

من حتی کارای خونه م انجام ندادم میخوام از فردا شروع کنم به امید خدا

منم هنوز جمع نكردم سرويس چوبم هم نيومده

من آماده امادم😂

من امروز یه مقدارش روجمع کردم.لباس هاروهم شستم.فقط نسکافه مونده بخرم.

سوال های مرتبط