۸ پاسخ

من کل کلا بعد زایمان همش کمردرد دارم از بس کار هم میکنم استراحت ندارم

استراحت کن و یه سری ورزشارو برا تقویت عضلات کمرت انجام بده

ربطی به سزارین و جای آمپول بیحسی نداره خیالت راحت باشه عوارض بعداز بارداری و فشاریه که اون سه ماه آخربه ستون فقرات آورده

من زیاد بهابم این شکلی میشم گاهن بیدار میشم یکم ب کارام میرسم و نی نی اگ خاب باشه باز میخابم
تو ی دوره بعد از زایمان خیلی گرمایی بودم و پتو اصلن نمیکشیدم الان ی مدته میکشم حداقل رو کمرم اگ بقیه جاهام نباشه و جالبه اصلن درد نمیگیره دیگ کمرم🥴

میشدم
از وقتی لاغر شدم دیکه درد نمیگیره
قبلا نمیتونستم رو‌کمر بخوابم
یا اگه طولانی مدت راه میرفتم کمرم صاف نمیشد

اره منم 😭🥺

متاسفانه منم دچارشم ، یه سری حرکات کششی هست که هر وقت انجام میدم دردشو کمتر میکنه

بله افتضاح مخصوصا پیاده با بچه برم جایی

سوال های مرتبط