من کل کلا بعد زایمان همش کمردرد دارم از بس کار هم میکنم استراحت ندارم
استراحت کن و یه سری ورزشارو برا تقویت عضلات کمرت انجام بده
ربطی به سزارین و جای آمپول بیحسی نداره خیالت راحت باشه عوارض بعداز بارداری و فشاریه که اون سه ماه آخربه ستون فقرات آورده
من زیاد بهابم این شکلی میشم گاهن بیدار میشم یکم ب کارام میرسم و نی نی اگ خاب باشه باز میخابم
تو ی دوره بعد از زایمان خیلی گرمایی بودم و پتو اصلن نمیکشیدم الان ی مدته میکشم حداقل رو کمرم اگ بقیه جاهام نباشه و جالبه اصلن درد نمیگیره دیگ کمرم🥴
میشدم
از وقتی لاغر شدم دیکه درد نمیگیره
قبلا نمیتونستم روکمر بخوابم
یا اگه طولانی مدت راه میرفتم کمرم صاف نمیشد
اره منم 😭🥺
متاسفانه منم دچارشم ، یه سری حرکات کششی هست که هر وقت انجام میدم دردشو کمتر میکنه
بله افتضاح مخصوصا پیاده با بچه برم جایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.