این پوشک شورتی ها چطورن استفاده کردید؟!

تصویر
۴ پاسخ

خوبن نشتی اینا ندارە من سایز 4گرفتم باید گشاد میبود ولی یکم کشاش تنگە فشار میارە بە شکمش

اره خوبن من استفاده کردم

اره من استفاده کردم عالین

من 5 میبستم برا دخترم بعدش 6 گرفتم یسال شورتی بستم بعدشم از پوشک گرفتمش اما وقتی که میخواستم از پوشک بگیرم شورت آزمایشی تنش کردم فک کرد پوشکه جیش کرد توش 🫡😂 دیگه فقط شلوار پاش کردم راحت جدا شد از پوشک

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری