خوبن نشتی اینا ندارە من سایز 4گرفتم باید گشاد میبود ولی یکم کشاش تنگە فشار میارە بە شکمش
اره خوبن من استفاده کردم
اره من استفاده کردم عالین
من 5 میبستم برا دخترم بعدش 6 گرفتم یسال شورتی بستم بعدشم از پوشک گرفتمش اما وقتی که میخواستم از پوشک بگیرم شورت آزمایشی تنش کردم فک کرد پوشکه جیش کرد توش 🫡😂 دیگه فقط شلوار پاش کردم راحت جدا شد از پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.