عزیزم انشالله که چیزی نیست ولی چون میگی با سر افتاد و سرش صدای بدی داد بنظرم بهتره که برای اطمینان ببری بیمارستان عکس از سرش بگیرن و بررسی کنن
ضمنا تا ۲۴ ساعت حواست به علائم غیرطبیعی مثل گیجی، خواب آلودگی، استفراغ، کاهش هوشیاری، بیقراری زیاد و... باشه
دیگه هم هیچوقت رو تخت خواب نذارش بچه رو زمین باشه هرچقدم گریه کنه خطری تهدیدش نمیکنه
هیچی عزیزم باهاش بازی کن نزار بلافاصله بخوابه ببین تهوع نداره من روزی چنتا تاپیک اینجوزی میبینم اینجا خداروشکر همشونم سالمن
چیزی نیست عزیزم
تو استرس بگیری به بچه انتقال میدی
ببین اگه خوبه مثل همیشه اش که خداروشکر نگرانی نداره
نگران نباش عزیزم خدا مواظبشوته
منم بچم دو سه ماه پیش افتاد تو خواب
قلبم ترکید
الان تا کی معلوم میشه دیگه چیزیش نشده ؟
دخترمن یک هفته پیش با سر افتاد از روی تخت یه صدای بدی داد ک نگو انقد ترسیدم تا نیم ساعت جیغ میکشید و گریه میکرد بعدش خوب شد خداروشکر
ببین اگ حالت تهوع نداره بالا نمیاره سرش ورم نکرده و بی حال نیست
نکران نباش قشنگم
نگران نباش...ببين حالت تهوع نداره ببين حالتاي غير طبيعي يا گريه هايي كه قطع نميشن نداره و ببين كجاي سرش خيلي دردر گرفته...اگه اينجوري نيست نميخواد ببريش دكنر...ولي در كل نگران نشو خيليا ميافتن
انشاالله چیزی نمیشه دختر منم دیروز افتاد با دستو سر هیچی نشد خداروشکر
منم پسرم ۱ماه پیش افتاد
شیر بده اگه اورد بالا ببر اوژانس نذار بخوابه حالتاشم مدام چک کن
من درجا بردم بیمارستان عکس از سر و سونو گرفتم که خداروشکر همچی اوکی بود ولی اندازه یه سیب زمینی سر بچم ورم کرد۲هفته هم طول کشید تا خوب شد🤦🏻♀️
اگه سرش ورم نکرده و شیری که خورده بالا نیاورده و خواب آلود و بیحال نیست، مشکلی نداره اما بازم مراقب باش و اگه علائم غیرعادی دیدی حتما ببر پیش دکتر متخصص اطفال
ان شاءالله ک چیزی نیست عزیزم نگران نباش
دختر منم دو روز پیش افتاد بچم 😬 خدارو شکر بخیر گذشت نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.