خانوما قنداق سویسی ببرم بیمارستان یا فرنگی ؟

۷ پاسخ

الان ک گرمه قنداق فرنگی بچه پخته میشه

سوئیسی

سوئیسی

چون گرمه هوا سوئیسی بهتره .منم جفتش و خریدم ولی میگن فرنگی تو فصل گرما خیلی داخلش گرمه .منم واسه بیمارستان سوئیسی میبرم .بچه من اوایل شهریور به دنیامیاد

تو گرما زایمان میکنی سوییسی
اگه سرما بود فرنگی
من دخترم تا ۵ ماهگی اینا فرنگی استفاده میکرد چون تو سرما بود

سویسی اولا الان گرمه واسه فرنگی دومه بچه تا دوماهگی بیشتر جاش نمیشه سوما من خودم اصلا استفاده نکردم ولی الان بچم پنج ماهشه هنوزم از یویسی تو ماشین ک میخوام شیرش بدم خیلی استفاده میکنم کوچیکترم ک بود بیشتر استفاده میکرد

سوییسی

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری