خانوما قنداق سویسی بهتره ببرم زایشگاه یا قنداق فرنگی ؟؟؟،

۶ پاسخ

سویسی خیلی بهتر و کاربردی تره بچه‌توش راحته

قطعااا سوئیسی

سوئیسی‌‌ خوبه، اصلا عصای دستمه

سوئیسی رو بنظرم حتما ببر چون برای راحت بلند کردن بچه خیلی کمک میکنه واسه اوردنش خونه هم اگ کریر نمیبری بازم میشه با سوئیسی و یدونه دورپیچ اوردش

سویسی فرنگی برازمستونه معمولا که تااون موقع بچه شما سه چهارماهس لازم نمیشه

تو هواي خنك فرنگي تو هواي گرم قطعا سوييسي

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد