سویسی خیلی بهتر و کاربردی تره بچهتوش راحته
قطعااا سوئیسی
سوئیسی خوبه، اصلا عصای دستمه
سوئیسی رو بنظرم حتما ببر چون برای راحت بلند کردن بچه خیلی کمک میکنه واسه اوردنش خونه هم اگ کریر نمیبری بازم میشه با سوئیسی و یدونه دورپیچ اوردش
سویسی فرنگی برازمستونه معمولا که تااون موقع بچه شما سه چهارماهس لازم نمیشه
تو هواي خنك فرنگي تو هواي گرم قطعا سوييسي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.