۸ پاسخ

بچه منم خورده

زیادحساس نشو دخترمنم خورده خداراشکرهیچیشم نشده

فقط سرش رو خورده؟ یا کامل چوبش رو

نه والا الکی چرا
چند روز پیش روستا بودم اونجا کبریت دم دستش بود ،خیلی خورد
ولی منم بچه بودم میخوردم
ولی دیگه احتیاط میکنم نمیدونستم خیلی خطرناگه

کار هر روز پسر منه

نه بابا بچه منم چندبار خورده

بچه من صدتا خورده

من از بچگی میخوردم هنوزم دوست دارم اتفاقی نمیوفته😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان مامان پسر ودختر مامان مامان پسر ودختر ۲ سالگی