من با آب جوش میشورم
من تاجایی که یادم مونده
رو پدی لاکت نوشته بود قطره چکان خیس نخوره به دارو درشم باز بمونه تا اون خشک شه دارو خراب میشه مگر زاپاس داشته باشی
من میزارم رو خودش پیچشو میبندم میزارم یخچال. نمیدونم بده یا خوب.
با آب داغ ومایع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.