به بچه هاتون تو این سن عسل دادین؟

۱۳ پاسخ

من از یکسالگی هفته ای ۲_۳ بار کره و عسل یا خامه عسل یا کره بادام زمینی و عسل میدم پسرم میخوره
توی فرنی و اوتمیل هم که همیشه عسل میزنم برای شیرین شدنش

ولی شربت آبلیمو عسل پسر من بخاطر مزه ی آبلیموش دوست نداره وقتی مریض میشه به زور می ریزم ته حلقش :/
ولی شربت عسل
یا کلا شربتای دیگه که شیرینه عااااشقشه
صدتا لیوانم بدم میخوره

نه دکترش گفت ۲ سال به بعد با تست حساسیت

بععععله خیلی خوشش میاد ولی کم میدم

تا دلت بخواد صبح ناشتا باید آب ولرم و عسل بخوره

اره من زودترم دادم ولی دیگه هروز دارم میدم

نمیخوره

الان صداش یکمی گرفته آبلیمو عسل میخوام بدمش

ن دوست نداره اصن

من ندادم تابحال میترسیدم

والا من هنوز ندادم دکتر گفت از ۲ سالگی میتونی بدی اما هنوز ندادم

منم هفته ای یکبار با آب ولرم میدم

منم ازیکسالگی بهش دادم

من از ۱ سالگی بهش عسل دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۲ سالگی
مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی