من از یکسالگی هفته ای ۲_۳ بار کره و عسل یا خامه عسل یا کره بادام زمینی و عسل میدم پسرم میخوره
توی فرنی و اوتمیل هم که همیشه عسل میزنم برای شیرین شدنش
ولی شربت آبلیمو عسل پسر من بخاطر مزه ی آبلیموش دوست نداره وقتی مریض میشه به زور می ریزم ته حلقش :/
ولی شربت عسل
یا کلا شربتای دیگه که شیرینه عااااشقشه
صدتا لیوانم بدم میخوره
نه دکترش گفت ۲ سال به بعد با تست حساسیت
بععععله خیلی خوشش میاد ولی کم میدم
تا دلت بخواد صبح ناشتا باید آب ولرم و عسل بخوره
اره من زودترم دادم ولی دیگه هروز دارم میدم
نمیخوره
الان صداش یکمی گرفته آبلیمو عسل میخوام بدمش
ن دوست نداره اصن
من ندادم تابحال میترسیدم
والا من هنوز ندادم دکتر گفت از ۲ سالگی میتونی بدی اما هنوز ندادم
منم هفته ای یکبار با آب ولرم میدم
منم ازیکسالگی بهش دادم
من از ۱ سالگی بهش عسل دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.