۳ پاسخ

من با سوزن سوراخ کردم

انژیوکت هم بدون درده هم راحته
تفنگی خوب نیس هم دردش زیاده هم کج و کوله میشه

تفنگی
و خوب شدنشم داشته باشی طلا بندازی اب طلا خیلی خوبه
هرچیم زودتر سوراخ کنی کمتر درد متوجه میشه

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی