۳ پاسخ

من هفته پیش سوراخ کردم
با تفنگی
خیلی خوب بود، فقط همون لحظه که زد، گریه کرد بعدش اروم بود
به نظرم الان بهتره
خودشون از این گوشواره میخی ها دارن، بعد یکی دوهفته هم میتونی طلا بندازی

زیر ۴ـ۵ ماه عالیه بنظرم
ما گوشای آیدا ۳ ماهگی سوراخ کردیم راضیم خداروشکر

من میذارم بزرگ بشه، اول اینکه فعلا نمیدونه و ممکنه بگیره و از گوشش بکشه و خدای نکرده آسیب ببینه، دوم به خاطر احامال عفونتش و سن کم دخترم، سوم به خاطر شرایط جامعه و اینکه ممکنه تو فضای عمومی به خاطر یه گوشوار اذیتش کنن

سوال های مرتبط

مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی