من اصلا اشتها ندارم ۸ روزه زایمان کردم شیر هم میدم چیکار کنم

۳ پاسخ

منم اولش همین بودم خوب میشی مکملای بارداریتو بخور

درست میشه منم اول تینجوری بودم

قرص مولتی ویتامین بخور

سوال های مرتبط