۴ پاسخ

این ک مال واکسنش

این که جای واکسنه اصلا دست نزن

رد واکسن بدو تولد که تو بیمارستان میزنن اصلا دست نزن بهش چیزی هم نزن خودش خوب میشه به مرور

از واکسنه مال پسرمنم بود دوتا یگی زیر بغل یکی رو شونش نترس هیچ ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان دیان ماميش🥺🫀 مامان دیان ماميش🥺🫀 ۶ ماهگی