تا الان دیگه باید میومد شیرت مطمئنی روش شیردهیت درسته؟؟؟رفتی بهداشت یا بیمارستان صحبت کنی؟؟؟
اگر واقعا فک میکنی که شیر نداری برو بیمارستان بخش نوزادان اونجا کمکت میکنن
یه وقت شیرت خشک نشه
شیر که تو سینه زیاد میشه رو میگن سینه رگ کرده
زیره سیاه با غذا ت بخور رو من خوب آب هویچ (البته آب هویچ شیر زیاد میکنه اما شربت سبک میشه شاید بچه زود گشنش بشه ) جواب داد
بعد ۴۰ بهتر میشی
اون رگ کردن مال اوناییه شیرشون خیلی زیاده وقتی میک میزنه بچه شیر حرکت میکنه سینه درد میشن میگن رگ کرده
وای چقدر درد بدی داشت🥲ببین مثلا دیدی رگ پشت پات میگیره همین حس توی سینه داری و نوک سینه به شدت درد میگیره و میسوزه
رگ کردن همون شیر آمدن و میگن
هرچی بچه بیشتر مک بزنه زودتر شیر رگ میکنه و میاد
عزیزم قرص لاکتاول بخور
دمنوش زیره سبز و آب هویج و ماهی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.