علت درد کردن رگ های سینه چیه

۳ پاسخ

حتما بدووش و بعدا بهش بده یا بزار فریزر من ندوشیدم ی درد سینه بدیی گرفتممم داغووون

شیررررر زیاد جمع میشه

اصطلاحا میگن سینه رگ کرده

تا رگ‌میکنه بچه گشنشه ینی

ولی هی بدوش ک سینه هات خالی بشن و این شیرا نمونه توشون
درد آوره

فکر کنم شیر زیاد منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان پسرهام مامان پسرهام ۴ ماهگی
مامان مونا مامان مونا ۱۴ ماهگی
مامان علی اکبرم مامان علی اکبرم ۶ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی